تفاصيل اللّقطة

الراصد WillemIII
رصدت في London, United Kingdom
التاريخ 2010-07-24 02:48

Toen ik de oranje LP640 volgde kwam ik bij deze prachtige Spyker uit :D

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 300 km/h
التّسارع 0-100 km/h 4.50 s
القوّة 400 hp
عزم الدوران 480 Nm @ 3400 rpm
الوزن 1275 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    ALBANIA Timo AG  -  في 16:45

    Great Spot! and great Combo!!^O^:bier:

    الرد

  2. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  في 16:56

    Awesome car :bier:

    الرد

  3. Profile pic
    Kees  -  في 17:13

    Heel vet!

    الرد

  4. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 18:13

    Great spot^O^

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Supercar-Freak  -  في 21:31

    Gefeliciteerd met je Spot Van De Dag :)

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  في 21:53

    Geef mij de Spyker dan maar, wat exclusiever

    الرد

  7. Profile pic
    slabate  -  في 22:33

    Exclusiever dan de Murciélago, maar lelijker. :r

    الرد

  8. Profile pic
    niels gtt  -  في 22:33

    dikke spot

    الرد

  9. Profile pic
    POLAND elecks  -  في 23:00

    spyker heeft juist veel mooiere lijnen niet zo strak... beetje vloeiend ^O^

    الرد

  10. Profile pic
    ALBANIA LG&RS  -  في 00:15

    erg vet!:D

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  في 01:08

    Haha heb deze ook al in Laren gezien :+ http://www.flickr.com/photos/40059648@N05/4370847249/

    الرد

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  في 11:15

    Wtf is er met de foto's. Ergens zien ze er heel raar uit. Verkeerd verkleind? Zit soort waas overheen en het lijkt een hele pixelige foto :{

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  في 12:37

    @ W-crew,

    Licht waarschijnlijk aan je eigen pc :X.
    Hier op mijn pc zijn de foto's goed hoor..

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  في 20:40

    @WillemIII
    Ligt niet aan me pc. Ik heb op al me computers gekeken. En hebben allemaal hetzelfde ;). Ligt toch echt aan de foto's helaas :{

    الرد

  15. Profile pic
    NETHERLANDS WillemIII  -  في 21:12

    Dan licht het toch echt aan jou, deze foto's zijn prima. Of misschien vind jij overbewerkte foto's mooi..... Ik heb hier niets aan gedaan. Misschien is dat het wel:X

    الرد

  16. Profile pic
    dana  -  في 22:16

    Dikke spyker! ^o^

    الرد

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Warmond-Crew  -  في 12:06

    @WillemIII
    Juist goed dat je niks bewerkt. Maar deze foto's hebben gewoon veel ruis en zit een waas overheen. Kan dat je camera verkeerd stond ingesteld. Maakt allemaal niet uit, kan gebeuren. Maar dan moet je niet zeggen dat het niet zo is terwijl het duidelijk te zien is ;)

    الرد

  18. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  في 18:02

    ^O^ willem lekkere combo

    الرد

  19. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  في 08:33

    ik zie geen waas:)

    الرد

  20. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  في 18:40

    jemig wat loopt warmond-crew weer te zeiken, bij ons is er helemaal geen waas te zien, zijn gewoon top foto's

    الرد

  21. هذا ليس مسموحاً

المزيد Spyker C8 Laviolette LM85 اللقطات



أخبار متعلقة