تفاصيل اللّقطة

الراصد Joeri
رصدت في n.v.t., Belgium
التاريخ 2013-01-28 17:51

Ik wil de erg vriendelijke eigenaars nogmaals bedanken. Hun vorige Phantom is een bekende hier op AG. Dat was eveneens één in 2 kleuren. Prachtige wagen.

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 240 km/h
التّسارع 0-100 km/h 5.30 s
القوّة 453 hp
عزم الدوران 720 Nm @ 3500 rpm
الوزن 2630 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    BELGIUM Vlaamsche Spotters  -  في 17:54

    Wow! Niet meteen de kleuren die ik zou nemen op mijn Phantom, maar das al eens wat anders dan al die volledig grijze of zwarte exemplaren, hele mooie foto's ook!

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS TheWhiteRabbit  -  في 17:55

    WOW MAN! Wat een foto's! En wat een wagen!

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Unicorn Sweater  -  في 17:56

    wooooow What a beautiful set of photos!

    الرد

  4. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  في 17:58

    Er komen trouwens nog andere velgen onder. Dit zijn winterbanden.

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS TheWhiteRabbit  -  في 18:04

    Dacht ik al :)

    الرد

  6. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 18:12

    Knappe spot!

    الرد

  7. Profile pic
    fujin  -  في 18:15

    khoop dat dat gebouw erachter niet is waar ze wonen... anders kocht ik eerst een villa ipv een phantom :-) wel mooi ding!

    الرد

  8. Profile pic
    BELGIUM benzz  -  في 19:13

    Wauw!!!! Zo moet een Rolls er uitzien!

    الرد

  9. Profile pic
    BELGIUM Stradale  -  في 19:20

    Duidelijk SVDD! Wat een bak! :)

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS AutoMotive  -  في 19:22

    Wow! Prachtige kleuren voor op een Phantom!

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS ToTo  -  في 19:28

    Super kleuren, echt precies zo als ik hem ook zou nemen! Prachtig gewoon! Mijn spot heb je

    الرد

  12. Profile pic
    BELGIUM second bite  -  في 19:38

    Wow echt klasse foto's. Mijn stem heb je!!

    الرد

  13. Profile pic
    BELGIUM NathanM5911  -  في 19:43

    Mooie wagen! Prachtige foto's!

    الرد

  14. Profile pic
    ALBANIA mercedes fan  -  في 20:07

    Ziet er goed uit!

    الرد

  15. Profile pic
    NETHERLANDS JPexclusiveCars  -  في 20:31

    Niet alleen de phantoms waren in 2 kleuren, ook de saab op de achtergrond is in 2 kleuren. Mooie foto's en voor mij svdd (:

    الرد

  16. Profile pic
    SERBIA gotti_belgrade  -  في 20:42

    Oh very nice spot. Svdd for sure

    الرد

  17. Profile pic
    FRANCE floflo__69  -  في 20:57

    This one looks truly beautiful !! Amazing pics man !

    الرد

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  -  في 21:59

    Erg mooie samenstelling van kleuren! Mooie spot hoor ;)

    الرد

  19. Profile pic
    SPAIN Raúl Salinas  -  في 22:19

    Amazing color combo!! horrible rims!! very nice find!

    الرد

  20. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  في 22:43

    Erg lekker!

    الرد

  21. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  في 08:54

    Een prachtige Phantom...

    الرد

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Bastian  -  في 13:54

    Ik vind 'm totaal niet mooi in die combi. Wel mooie foto's!

    الرد

  23. Profile pic
    BELGIUM Antwerpspotter  -  في 16:08

    Vet!

    الرد

  24. Profile pic
    hugo  -  في 17:39

    toch wel fout dit. beter dat zilvere donkerblauw maken en het witte leer eruit smijten

    الرد

  25. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  في 19:11

    Prachtige two-tone Rolls-Royce Phantom Series II gespot:
    http://www.autogespot.be/nl/prachtige-two-tone-rolls-royce-phantom-series-ii-gespot

    الرد

  26. Profile pic
    BELGIUM DBTspotting  -  في 21:14

    prachtige spot!
    maar is dit niet op een privé terein?

    no harm thoug

    الرد

  27. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  في 21:22

    @ DBTspotting
    Inderdaad privé terrein, en dan? Ik heb daar met de eigenaars staan praten en op mijn vraag heeft de man hem even buitengezet. Ik zie niet waar je een probleem van maakt.

    الرد

  28. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  في 21:24

    Of ben je niet tevreden omdat ik reageerde bij een dealerspot die jij had geüpload?

    الرد

  29. Profile pic
    BELGIUM DBTspotting  -  في 13:08

    @joeri
    ik maak toch geen probleem? damn, ook snel op uwe teen getrapt precies eh djezus --'
    en nee da maakt nie uit van dieje dealer spot

    الرد

  30. Profile pic
    BELGIUM Joeri  -  في 16:23

    Het viel me gewoon op, anders reageer je nooit.

    الرد

  31. Profile pic
    NETHERLANDS Grandspotting  -  في 20:38

    heerlijke foto's man.

    الرد

  32. Profile pic
    SERBIA Trollingstone  -  في 22:41

    Epic top speed :D

    الرد

  33. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Louis B.  -  في 10:51

    What the f**k

    الرد

  34. هذا ليس مسموحاً

المزيد Rolls-Royce Phantom Series II اللقطات



أخبار متعلقة