تفاصيل اللّقطة

الراصد Bmw127
رصدت في N.v.t., Netherlands
التاريخ 2014-11-10 17:11

Hele dikke wagen deze 650S Spider, die accenten maken hem af! Wist al een tijdje dat meneer een 650S had gekocht en nu dus ook foto's ervan kunnen maken! Meneer heeft een aardige autocollectie zo heeft hij ook nog een Bmw X5 M50d, Bentley Continental GTC, Audi S5 Cabrio en nog verschillende muscle cars. Hierbij wil ik meneer nogmaals bedanken voor het stil blijven staan!

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 329 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.00 s
القوّة 650 hp
عزم الدوران 678 Nm @ 6000 rpm
الوزن 1468 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Techart  -  في 17:15

    Lekker hoor!

    الرد

  2. Profile pic
    ALBANIA iede  -  في 17:21

    Zeker niet verkeert je krijgt mijn stem vanavond!

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS PageDown  -  في 17:24

    Bellen achter het stuur, foei :-)

    Nette platen hoor, goed van kleur ook.

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS raydib  -  في 17:34

    Bellen mag achter het stuur, als je stil staat. :) mooie spot!

    الرد

  5. Profile pic
    GERMANY jsupercars  -  في 17:37

    Nice!

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS sammeister  -  في 17:53

    ik spotte hem zelf laatst ook. het is echt een mooie auto en ook mooie foto´s

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Bugattifan01  -  في 19:45

    Heel aardige meneer, weet ik uit ervaring... :http://www.autogespot.nl/mclaren-650s-spider/2014/08/02#img1

    الرد

  8. Profile pic
    matk20  -  في 20:09

    Svdd voormij !

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS ECS SuperSpots '2013' (ExoticCarsSpotters)  -  في 21:24

    dikke spot hoor, de gtc en m50d heb ik een tijdje terug in z'n tuin gefotografeerd als shoot, maar dit is lekker. Ik ga binnekort bij m langs om deze en de Ferrari te shooten.

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  في 21:44

    Dikke spot! Eigenaar heeft ook nog een 458 spider.

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Bmw127  -  في 21:45

    @allemaal Bedankt voor het stemmen!

    @ECS @Dave-Jan Klopt inderdaad hij heeft ook nog een zwarte 458 Spider, die was ik vergeten erbij te zetten haha!

    الرد

  12. Profile pic
    NETHERLANDS lambo640  -  في 23:15

    Lekkere spot en gefeliciteerd!
    Zag vanmiddag nog een blauwe 650 rijden thv Utrecht!

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Bmw127  -  في 23:25

    @lambo640 was het niet toevallig een blauwe 12c? Want die heb ik ook zien rijden op de A2 richting Utrecht !

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Bizzarini  -  في 00:28

    Nieuwekerk ad ijssel???

    الرد

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Bmw127  -  في 10:41

    @bizzarini waarom denk je dat er n.v.t staat eigenaar wil de plaats er niet ophebben

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد McLaren 650S Spider اللقطات



أخبار متعلقة