تفاصيل اللّقطة

الراصد sluiskil-zuid crew
رصدت في Antwerpen, Belgium
التاريخ 2011-03-09 21:02

Mijn eerste spot met m'n nieuwe Iphone, en meteen een beschadigde QP. Slecht voorteken? Sorry voor het niet erg varieerend zijn van de foto's maar de vrouwen (foto 2) wouden weer gaan shoppen. Ookal kochten ze lang niet zoveel als mij :+

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 275 km/h
التّسارع 0-100 km/h 5.20 s
القوّة 400 hp
عزم الدوران 451 Nm @ 4500 rpm
الوزن 1860 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 21:49

    Wouden? Je spot hem in Antwerpen, niet in de bossen?:P

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 21:52

    Jajaaa reageer jij nu maar met rudii man xD als ik zin heb om wouden te typen doe ik dat weetje :D haha, joo

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS eldoub  -  في 21:57

    wouden, als mij....
    had je zin in 8)7:X

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 21:59

    Haha nou hierbij mijn oprechte excuses aan iedereen die ik hiermee gekwetst heb. Vergeven jullie me ? <3

    الرد

  5. Profile pic
    ALBANIA Jaribo  -  في 22:23

    nee

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 22:37

    Don't care :D

    الرد

  7. Profile pic
    POLAND elecks  -  في 00:17

    Iphone is sowieso niet fijn :+ neem toch n HTC Desire ^O^

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 10:49

    Iphone is zeker wel fijn :D 100 x zo goed als die namaak Smartphones zoals galaxy en Desire:P

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Rolf  -  في 14:12

    Belgke, belgke, trekt u rap terug in uw kot en leert eerst grammatica en daarna fotograferen.

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 15:15

    Ik ben een nederlander. En als ik erop let kan ik best ABN hoor. En fotograferen kan ik als ik mijn camera gebruik toch redelijk hoor. Zelf heb je niet eens spots dus ik zou eerst naar jezelf kijken :)

    الرد

  11. Profile pic
    hoertjes  -  في 16:24

    wat eeen lelyke wijven zeg groetjes iemand uit sluis!

    الرد

  12. Profile pic
    Xclusiv  -  في 17:50

    wat een volwassen gesprek zeg :+
    foto's vallen best mee hoor :bier:

    الرد

  13. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  في 17:57

    waw elle a eu mal:+

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  في 20:56

    Haha als je niet laf ben zeg je gewoon wie je bent dan kan je dat gewoon even 1 op 1 tegen mij zeggen :) maar daar zal je wel niet mans genoeg voor zijn. Joo

    Thanks Xclusiv

    الرد

  15. Profile pic
    ALBANIA 4991  -  في 22:12

    Gekocht voor de helft van de prijs?

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد Maserati Quattroporte اللقطات



أخبار متعلقة