تفاصيل اللّقطة

الراصد OGC
رصدت في San Francisco (CA), United States of America
التاريخ 2010-09-10 17:52

Nietsvermoedend liep ik door China Town, tot ik opeens voor deze prachtige Gransport stond. Niet te geloven, deze auto is echt vanuit alle hoeken mooi! Midden in China Town dus, op weer zo'n typische stijle weg: prachtige plek voor een prachtige auto.

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 290 km/h
التّسارع 0-100 km/h 4.90 s
القوّة 400 hp
عزم الدوران 452 Nm @ 4500 rpm
الوزن 1580 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Roy  -  في 21:43

    Erg mooie foto's!

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  في 21:55

    Top fotos!!

    الرد

  3. Profile pic
    LucianB  -  في 21:57

    Mooie foto's Thomas ^O^

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS petervd3  -  في 21:59

    Geweldige foto's

    الرد

  5. Profile pic
    Lukas Van Laethem  -  في 22:00

    Nette foto's! en wat een wagen! ^O^

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  في 22:01

    Wauw, wat een foto's ^O^^O^

    الرد

  7. Profile pic
    Sturrus  -  في 22:08

    Heerlijke platen!

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  في 22:09

    Geweldig!

    الرد

  9. Profile pic
    RRReinbergen  -  في 22:14

    Hey die heb ik ook gezien toen ik in SF was, 18 augustus! Welke datum was dit? Hele mooie foto's ^O^

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  -  في 22:23

    Lekkerlekker!:bier:

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  في 22:23

    Erg mooie platen^O^

    الرد

  12. Profile pic
    Mb  -  في 22:23

    Lekker Thomas!:D

    الرد

  13. Profile pic
    ITALY mauro  -  في 22:25

    jesus wat een platen:D

    الرد

  14. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  في 22:28

    Foto 3 vind ik het mooist

    الرد

  15. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  في 22:33

    Lekker^O^

    الرد

  16. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  في 22:39

    Lekker pik ^O^

    الرد

  17. Profile pic
    frederic1983  -  في 22:39

    foto 2 is zeer mooi enkel had het voorwiel recht mogen staan , maar dat heeft een reden in SF

    الرد

  18. Profile pic
    ALBANIA Thomas.  -  في 22:53

    Bedankt boys! Leuk om de SVDD te behalen:)
    RRReinbergen, dit was de 15e van juli.

    الرد

  19. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  في 23:39

    Prachtige platen zeg!

    الرد

  20. Profile pic
    BELGIUM the scottish  -  في 23:45

    jaja dik in orde, prachtig je omgeving mee laten spelen, sjiek ^O^

    الرد

  21. Profile pic
    POLAND Marcie  -  في 00:16

    Wat een foto's! Wat een kleuren! Wat een auto! ^O^

    الرد

  22. Profile pic
    tvk  -  في 02:44

    mooie foto´s maar de 3200gt blijft mooier met de boemerang achterlichten

    الرد

  23. Profile pic
    NETHERLANDS jordyboy  -  في 08:34

    Heerlijke platen thomas ^O^ gefeliciteerd met svdd

    الرد

  24. Profile pic
    lucas343  -  في 09:31

    Geweldig:bier:

    الرد

  25. Profile pic
    KEVV  -  في 10:19

    Hele net foto's!:bier:

    الرد

  26. Profile pic
    LOWrider_NL  -  في 10:22

    4e foto is prachtig!

    الرد

  27. Profile pic
    Fuus  -  في 11:09

    Prachtige foto's. Ik vind 3 de uitblinker! ^O^

    الرد

  28. Profile pic
    NETHERLANDS Ollie  -  في 11:25

    Kenteken goed weggeshopt op 1e foto :D

    الرد

  29. Profile pic
    NETHERLANDS Karsten  -  في 14:04

    Heerlijk! :D

    الرد

  30. Profile pic
    BELGIUM Kickass  -  في 15:00

    Terecht.

    الرد

  31. Profile pic
    3hitmyself en Joël D.  -  في 15:36

    Wat een ontzettend mooie foto's, good job ^O^.

    الرد

  32. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 10:38

    Mooie foto's!

    الرد

  33. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  في 14:13

    zooo! echt gave foto's!

    الرد

  34. هذا ليس مسموحاً

المزيد Maserati GranSport اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم