تفاصيل اللّقطة

الراصد Vlaamsche Spotters
رصدت في Knokke-Heist, Belgium
التاريخ 2011-07-24 20:00

heb er nog betere foto's van gevonden, nog ne combo met ne ferrari

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 330 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.40 s
القوّة 640 hp
عزم الدوران 660 Nm @ 6000 rpm
الوزن 1690 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    BELGIUM Zanmato  -  في 23:17

    Subliem vooral die F512M top!

    الرد

  2. Profile pic
    BELGIUM Jakke.be  -  في 08:31

    Dikke spot! ^O^

    الرد

  3. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 10:37

    Mooie spot!

    الرد

  4. Profile pic
    LENNY  -  في 11:25

    Awesome spot!^O^

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS De Friezen Crew  -  في 15:24

    Mooie combo en spot:)

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  في 15:47

    om verliefd op te worden :o !^O^

    الرد

  7. Profile pic
    't Zeuneke  -  في 09:20

    Als ferrari-liefhebber zou ik nu toch ook meer oog hebben voor die Lambo.
    Maar de F 512 M mag er ook best wezen.

    الرد

  8. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  في 16:15

    Boaah! Wat een spot hey! :D

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  في 22:28

    @Larry heist

    Ik ga vrijdag 12-08-11 een dagje naar knokke!
    Weet jij welke plekken ik het beste kan bezoeken om wat moois te verwachten?!

    (ik ken de lippenslaan al)

    الرد

  10. Profile pic
    Larry_heist  -  في 23:43

    aan het kruispunt aan het station zie je de meeste toekomen, maar ik vind persoonlijk dat je beste foto's kan maken aan de palace aan het albertplein, heb je ook het meeste kans om hem stilstaand tegen te komen. ook altijd ne keer kijken in de parkeergarage aan de q8 int zoute

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  في 19:49

    thanks! en die parkeergarage kan je zo inlopen of staat er beveiliging?

    الرد

  12. Profile pic
    Larry_heist  -  في 23:45

    gewoon binnenlopen,juist wel nie aan die vent vragen of da je foto's mag nemen maar kzal je verzekers wel zien want ik sta ofwel aan de palace of aan het rondepunt aan de parkeergarage, heb vandaag ontdekt dat der veel langs daar ook durven rijden

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  في 23:53

    Dankje wel!^O^

    الرد

  14. Profile pic
    Supercar Koen  -  في 22:28

    Prachtige Murcielago!^O^

    الرد

  15. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Kifflom  -  في 01:58

    :'( It's totaled now.

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد Lamborghini Murciélago LP640 اللقطات



أخبار متعلقة