تفاصيل اللّقطة

الراصد ReeuwijkGespot
رصدت في Reeuwijk, Netherlands
التاريخ 2010-05-27 17:51

Lekker!

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 320 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.85 s
القوّة 530 hp
عزم الدوران 605 Nm @ 5500 rpm
الوزن 1530 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    later  -  في 18:58

    Prachtig!

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  في 19:00

    Dikke topspot mannen^O^

    الرد

  3. Profile pic
    espada  -  في 19:04

    Mooiste lambo ooit^O^

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS oost jow..  -  في 19:36

    topspot1:o^O^

    الرد

  5. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 19:50

    Prachtige wagen en mooie foto's^O^

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS NickBongio  -  في 19:54

    Spot van de dag voor mij^O^

    الرد

  7. Profile pic
    unconnected_david  -  في 20:11

    wow Diablo!! nice spot ^O^^O^:bier:

    الرد

  8. Profile pic
    amazinG  -  في 21:14

    Mooi! Heb precies dezelfde gespot in Oss moet nog uploaden..

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Plons  -  في 21:22

    Topspot!^O^ Jammer dat ik hem net niet heb kunnen zien.

    الرد

  10. Profile pic
    CitroTjerk  -  في 22:00

    Schitterend! Wat een wagens zijn het toch he ^O^

    الرد

  11. Profile pic
    ALBANIA ravenboy9  -  في 23:06

    Ik word jaloers:{
    ;)

    الرد

  12. Profile pic
    eek26  -  في 23:24

    Zo de knetter, ik heb wat gemist zo te zien in Reeuwijk.
    Ejj peekie kon je me niet ff bellen:P

    Maar zeker een lekkere spot^O^

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS WaddinxveenGespot  -  في 08:52

    Topspot voor Reeuwijk gelukkig hebben jullie hem geplaat met mooie fotos en niet iemand anders van de spotters in Reeuwijk^O^

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS aad  -  في 09:40

    Foto 2^O^, blijft een echte supercar.

    الرد

  15. Profile pic
    MyNameIsJeroen  -  في 09:54

    Ik spotte deze wagen ook, op dezelfde dag.
    Hij reed naast me op de A12 tussen Woerden en De Meern, met zo'n 70km/h.

    Lekker geluid hoor. Ik heb er ook wat foto's van gemaakt.

    p.s. zijn APK is verlopen, 22 april 2010 :)

    الرد

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  في 23:35

    Op Nederlands kenteken.. Heerlijk!

    الرد

  17. هذا ليس مسموحاً

المزيد Lamborghini Diablo SV اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم