تفاصيل اللّقطة

الراصد essel
رصدت في London, United Kingdom
التاريخ 2012-01-06 17:29

Topspot! Na een dubbel exemplaar gisteren heb ik vanmiddag het geluk gehad om een andere Aventador te spotten. 5de voor Londen alweer, toevallig zijn ze allemaal wit. Wat een geluid! Ik had hem opgemerkt terwijl in bij Porsche was (waar ik in een 991 Carrera S en een Panamera Turbo S heb mogen zitten, onder andere).

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 350 km/h
التّسارع 0-100 km/h 2.90 s
القوّة 700 hp
عزم الدوران 690 Nm @ 5500 rpm
الوزن 1575 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    ThomvdN  -  في 21:39

    De verkoop begint nu lekker op gang te komen. Mooie vondst en leuke foto's.

    الرد

  2. Profile pic
    BELGIUM auto-moto0611  -  في 21:56

    Dikste spot dat je van deze verblijf tot nu toe heeft geupload :P Super vondst ^O^ Deze avond heb ik een bekende Gallardo Nera uit Knokke bij het meer van Genval gezien. Ik had liever een onbekende Lambo gezien ,waarom niet een Aventador lol :P Prachtige foto's ^O^

    الرد

  3. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  في 22:06

    Zalige spot!

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Style  -  في 22:52

    erg vet!

    wel erg saai tegenwoordig al die witte Lambo's:X

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Spykerforce  -  في 01:05

    Enorm dikke spot man!! Velen vinden deze kleur afgezaagd nqar het schijnt, maar ik persoonlijk vind dit echt te dik hierop!! Prachtspot met fraaie platen.

    Greetz :bier:

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  في 01:44

    @ Style:
    Ja, moet er maar is een Vel groene of donker blauwe gespot worden, this weer wat anders^O^

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  في 08:39

    Durf te varieren heren miljonairs! Mooi donkerblauw of vuurrood bijv.

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS R.B  -  في 12:41

    Zwart vind ik het mooist! Wat een ontzettend lekkere spot ik heb dr ook een op Schiphol gespot alleen kan hellaas niet uploaden omdat er een doek over zat...

    الرد

  9. Profile pic
    BELGIUM Belgian-spotter  -  في 16:01

    Super vondst

    الرد

  10. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  في 17:09

    sublime^O^

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  في 18:22

    Jammer dat ze allemaal wit zijn.. Dat moet toch een keer oranje worden.. mooi spot!

    الرد

  12. Profile pic
    UNITED KINGDOM TFJJ  -  في 20:32

    Great find! ^O^ Nice pics :):):)

    الرد

  13. Profile pic
    Jeffrey1503  -  في 20:46

    Waarom toch altijd wit of zwart! zo saai!
    Lambo's horen een opvallende kleur te hebben

    الرد

  14. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA g  -  في 11:14

    your a real pest running out in front of cars to take photos. Like papparazzi.

    الرد

  15. هذا ليس مسموحاً

المزيد Lamborghini Aventador LP700-4 اللقطات



أخبار متعلقة