تفاصيل اللّقطة

الراصد Audigek & PaulvH
رصدت في Roermond, Netherlands
التاريخ 2011-06-14 21:01

Waauw! :D

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 325 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.40 s
القوّة 570 hp
عزم الدوران 540 Nm @ 6000 rpm
الوزن 1485 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    BELGIUM LambooO  -  في 21:22

    Vet:)Wat betekenen die nummerplate eigenlijk?

    الرد

  2. Profile pic
    lucas343  -  في 21:30

    Duitse dealerkentekens:)

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Chrizzl  -  في 21:46

    Geweldig!!:D

    الرد

  4. Profile pic
    thomax92  -  في 21:48

    Lekkerrrrrr!

    الرد

  5. Profile pic
    Bmwgek92 & Guen93  -  في 22:24

    Superdik!^O^

    الرد

  6. Profile pic
    Ashley  -  في 22:25

    Sow nice!! 3 is mooi!

    Kenteken is vandaag verlopen toch?

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  في 14:44

    My god, hoe gaaf! Op welke dag hebben jullie deze zien staan?

    الرد

  8. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  في 17:24

    @McSjoom
    Dit was zondag rond 4 uur. ;)

    الرد

  9. Profile pic
    musiclioncarman  -  في 18:09

    Ook eentje uit Trier, heeft blijkbaar niet zo heel lang na deze een 'plaat' gekregen: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364822042011181116

    الرد

  10. Profile pic
    SERBIA RSD-Crew  -  في 18:13

    Lekker bezig jongens, spots uploaden op je eigen account, terwijl je afgesproken hebt hem samen te uppen.

    Wij hebben al foto's genomen terwijl de auto nog niet geparkeerd was, dus verwijder deze spot maar. Hij is gewoon voor ons.

    الرد

  11. Profile pic
    DelanoK  -  في 18:34

    @RSD-Crew: Jezus zeg, kinderachtig gedoe. Deze spot is gewoon eerder geüpload dan die van jullie, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

    OT Schitterende spot! Mag voor mij hopen dat ik ook nog eens een Ferrari zie! ^O^

    الرد

  12. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  في 18:35

    @Kneusje hierboven
    Allereerst, wat heeft het ermee te maken wie er eerst foto's van heeft gemaakt? Ik heb nog geen minuut na jou een foto gemaakt, dus niet zo zeiken. Ik ben niet zo zielig om iets te uppen waarvan ik zelf heb gevraagd om samen te uppen.
    Ik heb jou persoonlijk die dag nog gezegd: 'stuur me een PM met je e-mail'.
    Ook heb ik die dag bij de door jou geuploade Mustang GT een reactie gezet met de vraag om je e-mail door te sturen.
    En de dag erna nog een PM gestuurd met diezelfde vraag.
    Nou, ik heb jou dus 1,2, 3x gevraagd om je mail. En als ik daar geen reactie op krijg heb ik geen zin om nog meer moeite te doen. Zonder foto's kan ik niks.
    En nu hebben we de spot geupload en reageer je wel... Ik wil best deze spot opnieuw uploaden.
    Dus voor de 4e en laatste keer, wat is je e-mail?

    الرد

  13. Profile pic
    ALBANIA PaulvH  -  في 18:36

    @DelanoK
    Jou reactie stond er nog niet toen ik typte, dus je snapte wel dat mijn reactie op RSD-Crew is. ;)

    الرد

  14. Profile pic
    AMG-freak  -  في 19:46

    Denk niet dat je de foto's van rsd kunt vergelijken met die van jou, Paul!:X

    الرد

  15. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  في 22:29

    @ RSD-crew

    Je kansen zijn verkeken. Als je toch zoiets aantreft, en je weet dat er ook nog andere mensen zijn die die wagen ook willen uppen, houd je er toch rekening mee en geeft meteen de foto's en niet pas na 3 dagen reageren als de spot al geupt is?:we:

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد Ferrari 458 Italia اللقطات



أخبار متعلقة