تفاصيل اللّقطة

الراصد BMWPower
رصدت في Roermond, Netherlands
التاريخ 2009-09-06 16:24

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 315 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.50 s
القوّة 510 hp
عزم الدوران 465 Nm @ 5250 rpm
الوزن 1250 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  في 19:00

    Wanneer was dit? Want wij(audigek en audi :D) hebben er ook een gezien:D

    الرد

  2. Profile pic
    BELGIUM ghost  -  في 19:11

    Hoi, mag ik die misschien overnemen? Heb er wel nice foto's van! Greetz

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  في 19:35

    Hoi, wat is er mis met deze foto's? Niks toch?

    الرد

  4. Profile pic
    BELGIUM ghost  -  في 19:52

    Zeg ik niet, ik vraag gewoon of ik hem zou mogen overnemen ;) ;)

    الرد

  5. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  في 20:03

    vandaag ook een een 430 scuderia gespot :P

    الرد

  6. Profile pic
    BMWPower  -  في 20:21

    It was today and in my opinion the photos are okay.

    الرد

  7. Profile pic
    BELGIUM ghost  -  في 20:45

    Ok i'm not saying they are bad i'm just asking, but if you don't want to, it's fine by me, at least i got to see it!

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  في 22:05

    Waarom als ik naar Roermond ga waarom zie ik dan niks! maar zeker nette SPOT valt niks van te zeggen

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Hurmy  -  في 22:56

    Bij de outlet shopping!

    الرد

  10. Profile pic
    ALBANIA audi :D  -  في 22:59

    @Dennis de Bruyn
    Kijk rond bij het Outlet en bij het retail daar hebbe we vandaag een viper gespot;)

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  في 23:04

    @ Audi:D

    Daar kom ik nooit kom alleen bij de parkeerplaats aan de kant van de Nike Shop zeg maar. Maar misschien heb jij tips voormij om te kennen spotten in Roermond (dennis_bruyntje@live.nl)

    Later

    الرد

  12. Profile pic
    BELGIUM ghost  -  في 06:56

    Leuk detail ook nog, die Ferrari stond bij het Lambo Café :P

    الرد

  13. Profile pic
    B@zzl  -  في 09:58

    Hoe zit dat nou....er geldt toch een spotverbod daar...?? Of is dat niet meer..??

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Tom en Thijs  -  في 15:59

    @B@zzl,

    waarom zou er een spotverbod zijn daar, dan moet Londen dat ook krijgen...

    الرد

  15. Profile pic
    ALBANIA audigek  -  في 22:29

    Nee want dit is priveterrein. De lokale spotters die daar komen om te spotten mogen er niet komen (wel om te winkelen) en sommigen hebben al een terreinverbod. Mensen die komen om te winkelen en een chille auto zien spotten die dan maar daar heeft de bewaking geen "last van"

    الرد

  16. Profile pic
    AMG-freak  -  في 12:04

    Wtf max, dat is dus bullshit.

    Op het DOC mag je geen foto's maken, daar kun je niks aan doen...
    Het is priveterrein en dan mag je zelf regels op stellen, hun hebben er dus voor gokozen dat je geen foto's mag maken. Dan moet je dat dan ook niet doen!

    الرد

  17. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  في 09:53

    taxc, heeft richard zelf gezegd mja zinloze discussie

    الرد

  18. هذا ليس مسموحاً

المزيد Ferrari 430 Scuderia اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم