تفاصيل اللّقطة

الراصد LucasH
رصدت في Rotterdam, Netherlands
التاريخ 2025-07-02 21:22

Nadat ik vorige maand bij een klant in Rotterdam was geweest had ik de spots weer eens veel te lang laten liggen. Vandaag weer die kant op geweest, en nu besloten om maar meteen te uploaden. Helpt ook wel dat ik maar twee spotjes kon pakken vandaag. Daarbij zat wel deze enorm lekkere Spaanse M5! -//- After visiting a client in Rotterdam last month, I ended up putting off uploading my spots for way too long again. I was there today as well and decided to upload right away this time. Helps that I only managed to catch two spots. At least one of them was this very sweet Spanish M5!

Camera

Camera model ILCE-6600
Aperture 5.0
Shutterspeed 1/60
Focal length 18.0 mm

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 305 km/h
التّسارع 0-100 km/h 3.40 s
القوّة 600 hp
عزم الدوران 750 Nm @ 1800 rpm
الوزن 1930 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  في 22:19

    Dikke diffusor en leuke combo met die passerende RS Q8!

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  في 06:50

    Fantastisch exemplaar!

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS R&M-spots  -  في 10:02

    Dit is wel een heerlijk speccie voor de M5!

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Axel  -  في 21:52

    Weet je ook zeker dat je sterren blijft houden haha. Vette Spanjaard zeg, verwacht je eigenlijk ook niet tegen te komen dit

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  في 08:07

    Heel dik dit! Had je een leuke duo upload van kunnen maken met die rode M4😁

    الرد

  6. Profile pic
    BELGIUM l.a._carphotography_  -  في 08:17

    Heel dik. Wat kunnen ze toch een kanon maken van dit model.

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS LN-Automotive  -  في 19:34

    Dik! 2 spotjes zijn ook wel snel geupload inderdaad. Spaans kenteken maakt de spot af.

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  في 11:50

    Vet om op Spaans kenteken te pakken, heel leuk! Extra lekker op deze spec.

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  في 11:39

    Voor de net had die nog een bumperlipje moeten hebben ipv 2 opzetstukken aan weerszijde. Verder wel echt een heel erg lekker exemplaar!

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jfvspots  -  في 11:37

    Cool! Lompe parkeeractie wel. Dubbel parkeren op laad- en losplekken haha.

    الرد

  11. هذا ليس مسموحاً

المزيد BMW M5 F90 اللقطات



أخبار متعلقة