تفاصيل اللّقطة

الراصد Thijs & Guen
رصدت في Rotterdam, Netherlands
التاريخ 2011-06-11 21:28

Wow wat een überdikke M3 Competition Pack. Pas de 2e die in deze kleur wordt gespot en dan ook nog met zwarte velgen. Helemaal perfect zo.

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 250 km/h
التّسارع 0-100 km/h 5.00 s
القوّة 343 hp
عزم الدوران 365 Nm @ 4900 rpm
الوزن 1395 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotsErik  -  في 15:15

    Prachtig! :o

    الرد

  2. Profile pic
    carspotter4  -  في 15:22

    suuuupergaaf !

    الرد

  3. Profile pic
    Pentium  -  في 15:36

    Ongeloofelijk geile bak :)

    الرد

  4. Profile pic
    ALBANIA Zapp  -  في 15:45

    Wat een fantastische uitvoering en de eerste auto waarbij ik de 9 voor het gepersonaliseerde nummerbord niet storend vind. ^O^

    الرد

  5. Profile pic
    POLAND elecks  -  في 15:54

    Zoals als ik al zei op msn: rood in combinatie met zwart = porn! ^O^ lekkere foto's ook :bier:

    الرد

  6. Profile pic
    LucianB  -  في 15:58

    Dit is toch wel een héél toffe BMW, gave spot ^O^

    الرد

  7. Profile pic
    BELGIUM GeoBem007  -  في 16:39

    PS: de andere in deze kleur is dezelfde ;)

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS raoul.  -  في 16:46

    Prachtige kleur en spot! Heb blijft een dikke wagen!:bier:

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  في 17:55

    Geweldig exemplaar !

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Jeroen B.  -  في 20:06

    Deze is wel dik ja ! ^O^

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  في 22:54

    M3's wordt heel vaak de eigenschap 'perfect' toegedicht, maar deze heeft er ten minste heel wat van weg ^O^

    الرد

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Jurick  -  في 11:06

    Vet!

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  في 11:20

    Staat zeker goed! Erg fraai! :)

    الرد

  14. Profile pic
    Supercarspotter Bas  -  في 14:55

    Hij is eindelijk gespot, ik ken de eigenaar en ga binnekort een fotoshoot ermee houden en meerijden. :P Hiervoor had de eigenaar een matgrijze 325d maar die is helaas total loss. :( http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=17864.45
    En lekkere foto's.^O^

    الرد

  15. Profile pic
    BELGIUM GeoBem007  -  في 17:58

    Late reactie, maar die touring is niet total loss verklaard.

    Is zelfs ongeveer opgelapt en half gewrapt te koop gestaan bij een handelaar NL..

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد BMW Z4 M Coupé اللقطات



أخبار متعلقة