تفاصيل اللّقطة

الراصد AnthonyR/AnshoB
رصدت في Gorinchem, Netherlands
التاريخ 2008-09-14 22:27

Zelden zie je deze krachtpatser, en nu 2x in de week!, erg dik zo in het wit!!

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 250 km/h
التّسارع 0-100 km/h 4.80 s
القوّة 420 hp
عزم الدوران 430 Nm @ 5500 rpm
الوزن 1650 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  في 13:22

    Lekkere foto's heren! Reed ook langs Droomrit. :)

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS sergen  -  في 13:58

    k zou wachten op de nieuwe rs4

    الرد

  3. Profile pic
    Bart-nega  -  في 14:19

    heerlijke wagen!

    الرد

  4. Profile pic
    Ender  -  في 15:47

    ^O^

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS MosPos  -  في 16:44

    Prachtige foto's van een zeer brute wagen :bier:

    الرد

  6. Profile pic
    GERMANY Smark  -  في 16:45

    Gedurfd in het wit! Staat wel heel mooi.

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS murcielago  -  في 18:33

    Nice pic's heren :)

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  في 18:42

    Schitterend! Alleen is-ie wel teveel verlaagd aan de achterkant. :P

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Sandros  -  في 19:43

    Bruutheid! En mooie foto's :)

    الرد

  10. Profile pic
    SPAIN Roberto  -  في 21:57

    ej, deze staat ook bijna elke dag op de IVA.. echt een vet ding! en gaaf dat hij nu ook in G'chem is gespot!

    الرد

  11. Profile pic
    J. Ames  -  في 22:23

    Jaa tochh(H)

    komt uit lunteren die gozer, en ja zit op de iva!!

    was in G'kum om zwaar hard te chillen op het water.(H)

    الرد

  12. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  في 23:03

    @J. Ames
    leuk dat je reageert! Later hebben we nog een sms gehad dat de rs4 naast de andere 2 prachtige audi's stond. je weet zelf wel waar ik bedoel :)

    bedankt voor de reacties allen!:)

    الرد

  13. Profile pic
    J. Ames  -  في 12:42

    je weet zalf

    الرد

  14. Profile pic
    CarreraGTom  -  في 15:57

    Mooie fotos! Volgens mij de 1e RS4 Sedan in het wit in NL. Er is ook nog 1 witte RS4 Avant B7. Exclusief kleurtje dus

    الرد

  15. Profile pic
    SPAIN Roberto  -  في 18:14

    Ahh Ames, was hij met jouw mee, had al zo'n vermoeden;)

    الرد

  16. هذا ليس مسموحاً

المزيد Audi RS4 Sedan اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم