تفاصيل اللّقطة

الراصد Harderwijkautogespot
رصدت في Harderwijk, Netherlands
التاريخ 2008-04-01 13:13

Ik zie deze net staan, komt er 5 seconden later een man aan die zijn Volkswagen er precies naast zet. Mogelijkheden tot foto's werden dus nogal beperkt.

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 250 km/h
التّسارع 0-100 km/h 4.90 s
القوّة 420 hp
عزم الدوران 430 Nm @ 5500 rpm
الوزن 1845 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    SPAIN roberto  -  في 19:37

    1 van de lekkerste cabrio's ooit gebouwd!^O^

    الرد

  2. Profile pic
    mathias  -  في 19:45

    Zo zo maar weer eens geluk^O^ als ik er langs rij staat er echt nooit wat :P.

    الرد

  3. Profile pic
    jorrik  -  في 20:10

    He deze zag ik vanochtend nog langs mn school rijden, de eigenaar die bij Audi werkt woont vlak bij mijn school, er staat elke dag wel iets leuks, maar deze of andere RS4s staan er het meest :)

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Riicharrd  -  في 20:54

    @ Mathias
    Er staat wel vaker wat hoor ;) R8, RS4 Avant B7, 2x RS4 Cabrio, RS6 Plus Avant en S8!

    @ Jorrik
    Welke school zit je dan? ;)

    الرد

  5. Profile pic
    jorrik  -  في 21:09

    @ Riicharrd, ben je bekend in Amersfoort dan? Ik zit op de Amersfoortse Berg, al die auto's die jij opnoemt staan dan dezelfde ochtend in Amersfoort. Binnenkort de nieuwe RS6, dan mogen we meerijden :) Eigenaar vind foto's maken maar raar, en heeft dat liever ook niet bij zijn huis, dieven zijn al 2x in huis geweest voor de auto sleutels.

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Riicharrd  -  في 21:40

    @ Jorrik

    Nee, ben niet echt bekend in Amersfoort. Is die meneer eigenaar van het leasebedrijf dan? Daar werd hij ook wel eens gek van de camera\'s zei hij, vooral met de R8!

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Riicharrd  -  في 21:40

    @ Jorrik

    Nee, ben niet echt bekend in Amersfoort. Is die meneer eigenaar van het leasebedrijf dan? Daar werd hij ook wel eens gek van de camera's zei hij, vooral met de R8!

    الرد

  8. Profile pic
    mathias  -  في 21:59

    @Riicharrd.
    Weet ik, ik bedoel dat als ik er langskom er altijd niks staat :p.

    الرد

  9. Profile pic
    jorrik  -  في 22:18

    @ Riicharrd haha ja hij vind het ook een beetje kinderachtig. Nee geen id, volges mij werkt die daar gewoon :P

    الرد

  10. Profile pic
    Ferraghini  -  في 00:01

    Klopt, ik was degene die 2x bij hem binnen is geweest, ik vond die rode Polo GTI op zijn oprit zo leuk:+

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Riicharrd  -  في 16:53

    Zonde dat die meneer dat niet leuk vind. Hij heeft zat mooie speeltjes mee ;)

    الرد

  12. هذا ليس مسموحاً

المزيد Audi RS4 Cabriolet اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم