تفاصيل اللّقطة

الراصد lyon1845
رصدت في Cuijk, Netherlands
التاريخ 2011-02-20 18:00

Gespot in Cuijk, deze fraaie Audi R8 V10 Spyder....de wagen zag er heerlijk uit en klonk uiteraard ook heerlijk....helaas ontbreekt er nog een pol filter op mijn lens en tijdens het spotten was het behoorlijk fris....laatste 2 foto's zijn een probeersel met HDR...kenteken is doorgegeven...

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 313 km/h
التّسارع 0-100 km/h 4.10 s
القوّة 525 hp
عزم الدوران 530 Nm @ 6000 rpm
الوزن 1720 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  في 20:02

    Wat een super platen man!!^O^

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS riborg  -  في 20:02

    dikke spot met mooie nee super mooie platen^O^:D

    الرد

  3. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  -  في 20:05

    Foto 4&5 iets te shiny naar mijn mening maar voorderest erg mooie spot^O^

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS bugatti94  -  في 20:11

    weer een R8 Spyder op NL'se platen:D

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Wouter46  -  في 20:28

    Wauw, heeerlijk! ^O^

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  في 20:49

    Prachtige wagen!^O^

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  في 21:05

    Wauw...Thanks voor jullie reactie... Altijd goed en leuk om te lezen... Ik moet nog wel veel oefennen met de D90... Maar voor nu was dit even het resultaat van snel spotten... Thanks en spot ze...

    الرد

  8. Profile pic
    NETHERLANDS eldoub  -  في 21:07

    Lyon goed bezig!! Foto 5 vind ik echt prachtig!! komt deze uit onze omgeving?

    الرد

  9. Profile pic
    NETHERLANDS lyon1845  -  في 21:16

    @eldoub

    Thanks ook voor jouw reactie... Ik meen dat deze inderdaad uit onze regio komt...dus de overige spotters opgelet... Haha... En spot ze...^O^

    الرد

  10. Profile pic
    NETHERLANDS spn unit  -  في 21:19

    Foto 1t/m 3 zijn goed, maar 4 en 5 zijn wel erg lelijk bewerkt.

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS draco  -  في 21:42

    Laatste foto zou zonder die bak met ijzer ( of wat is het? ) echt super mooi zijn! ^O^

    الرد

  12. Profile pic
    ThoMaster  -  في 14:40

    Erg gave spot man! Ik had de foto's natuurlijk al op je camera gezien en via de mail maar leuk om ze hier ook even te bekijken!:bier:
    Zoals ik al zei ben ik niet zo'n fan van deze HDR-bewerkingen, ze zijn mij iets teveel van het goede! Maar oefening baart kunst!^O^

    الرد

  13. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Horse-Power  -  في 03:29

    @ lyon1845, Hi Alen I actually forgot all about valentines Day lol. Thanks for the reminder. Two whole days off in a row will probably spoil you my friend Haha. A Steak sounds great right about now! I hope it becomes a new trend for you on getting those days off in a row! I need to come up with a game plan of my own for the weekend. I'll let you know how it goes. I'm still hoping on seeing the new R8 in person. This older one was captured brilliantly as always.

    الرد

  14. هذا ليس مسموحاً

المزيد Audi R8 V10 Spyder اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم