تفاصيل اللّقطة

الراصد RRReinbergen
رصدت في Eindhoven, Netherlands
التاريخ 2010-09-09 16:36

Helaas de 1ste Rapide die in Nederland is gecrasht! Wat zonde zeg! Voor en achterkant waren flink beschadigd. Gespot voor school in Eindhoven 9/9/2010. PS: Belgisch kenteken 838BVT

تفاصيل السيّارة

السّرعة القصوى 310 km/h
التّسارع 0-100 km/h 5.20 s
القوّة 477 hp
عزم الدوران 600 Nm @ 5000 rpm
الوزن 2115 kg

التعاليق على هذه اللقطة


  1. Profile pic
    Mitchh.  -  في 22:36

    Dat is flink balen!

    الرد

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  في 22:36

    Zonde

    الرد

  3. Profile pic
    AerTho  -  في 22:37

    Stond laatst nog bij Cito deze, prachtige uitvoering. Jammer dat ie nou al kapot is8)7

    الرد

  4. Profile pic
    NETHERLANDS tommeskes  -  في 22:45

    en hij gaat nou weer terug naar cito zo te zien:+

    الرد

  5. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  في 22:45

    oei!!! kop-staart-botsing?

    الرد

  6. Profile pic
    NETHERLANDS BFPfan  -  في 22:47

    Auww zonde zeg:'(

    الرد

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  في 22:50

    AUW deze stond nog niet zolang op kenteken, volgens mij heb ik nog een foto van de goede tijden

    الرد

  8. Profile pic
    Russian Brabus  -  في 22:55

    NIet leuk voor de Aston, maar ik vind het altijd leuk op kapotte auto's te zien.

    الرد

  9. Profile pic
    RRReinbergen  -  في 22:57

    @ tommeskes
    Nee ik denk juist dat ie er vandaan kwam (checkup ofzo). Cito is namelijk de andere kant op.

    الرد

  10. Profile pic
    POLAND Veyron_CT  -  في 09:45

    First? :P

    الرد

  11. Profile pic
    NETHERLANDS PimmesJP  -  في 11:45

    Neeeeh!!! :'(

    الرد

  12. Profile pic
    autosmurf  -  في 11:54

    Jongens dit kunnen ze zo weer fiksen. Behalve als ie krom is, maar zo ziet hij er niet echt uit. Komt dus wel weer goed.
    Kusje

    الرد

  13. Profile pic
    NETHERLANDS BFPfan  -  في 13:22

    Zonde zeg

    الرد

  14. Profile pic
    NETHERLANDS BmwRon  -  في 13:53

    @DragonDriver

    en dat keer 2, de voor en achterkant zit in elkaar :P

    الرد

  15. Profile pic
    NETHERLANDS mert  -  في 15:33

    Heel zonde :'(

    الرد

  16. Profile pic
    BELGIUM _Denjean  -  في 17:14

    Heb ik nog gespot; Woonde ergens in de buurt denk ik; http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c214748364831082010120739 Zonde :s

    الرد

  17. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  في 19:23

    sow flinke schade. ik dacht eerst achterkant maar ook voorkant flinkt verpest

    الرد

  18. Profile pic
    BrasschaatNick  -  في 20:39

    @ Russian Brabus: Ben je nou helemaal! 8)7

    الرد

  19. Profile pic
    ALGERIA rt/10  -  في 00:01

    @Russian Brabus
    Lutser.

    الرد

  20. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  في 21:20

    Leuk dat deze foto's er zijn. Ze overtuigen me helemaal van het gevoel dat ik altijd al bij deze wagen gehad heb: de zijkant is prachtig, de voor- en achterkant had men nooit rechtstreeks uit de db9 mogen overplanten. Dus: de slijpschijf erop en bv. een Jag XJ-kont en een jaren 80-V8 Aston front erop. Dan krijg je een echt geslaagde vierdeurs.

    الرد

  21. Profile pic
    BELGIUM carolo-spotters  -  في 12:49

    Mooi crash
    ^O^

    الرد

  22. هذا ليس مسموحاً

المزيد Aston Martin Rapide اللقطات



أخبار متعلقة

صوّت الآن للقطة اليوم